DBLOG BY DOMINIKA

úterý 6. ledna 2015

METAXA PARTY HAUS

Před pár týdny jsem dostala možnost účastnit se nejzářivější party v Metaxa PartyHausu.Hned jsem toho využila a uspořádala Vánoční večírek pro své kamarády. Jedná se o dvě k sobě spojené obytné ''plechovky'', kam se vejde až 10 hostů. Pokud se tedy bojíte udělat si domácí party ve svém bytě, PartyHaus je pro Vás jako dělaný!


 Metaxa Vám za 10 000Kč nabídne:
  • využití kontejneru na celou noc od 18:00 do 3:00. My se s panem domovníkem domluvili na 21:00, protože jsme nikdo z nás dřív nestíhali. Ups. :D
  • naplněný bar - od nealkoholických až po alkoholické nápoje - několik flašek Metaxy, piva, Coca-Coly, vody - perlivé&neperlivé, Tonic a Ginger - na Metaxa koktejly
  • catering v podobě miniburgerů, jednohubek s kuřecím masem, různé dipy (guacamole, sýrový, rajčatový, humus), nachos, zeleninový talíř atd.. = Hlavně tuto část večera jsem ocenila :D
  • iPad s přístupem na Spotify a plasmovou tv s nahranými filmy&seriály
  • šatnu, koupelnu a toaletu
  • a samozřejmě různé společenské hry jako jsou Aktivity, Dostihy, Člověče, nezlob se, Česko.... Za nás rozhodně vedly Aktivity a můj team ... prohrál. V každém kole.

Večer jsme si všichni moc moc moc užili a bylo to skvělé zakončení předzkouškového a ještě hezčí začátek Vánoc, kdy jsem viděla všechny své kamarády, kteří neměli (samozřejmě) přes svátky čas. Nejvíc jsme si s D. užily míchání koktejlů pro kluky, protože doma party nepořádáme, kluci jsou líní a když už na to dojde, tak je z toho šílený bordel. Který jsme tam s odchodem zanechali. A pořádný. PARDÓN :)))

Mějte se krásně,
D.










16 komentářů :

  1. Promiň, ale moc mi sem ten článek nepasuje. Myslela jsem, že jsi vyznavačka zdravého (no spíše paleo) životního stylu. Že jsi abstinentka. Najednou tady takovýhle promo na chlast a nějaký chipsy? No chápu, že každej zadarmo bere, a že ses zavázala k tomu, že o skvělym "metaxa partyhaus" budeš psát kam se dá, ale přijde mi to fakt absurdně směšný k jinak celkovýmu zaměření tvého blogu/instagramu... Btw nechápu kdo si něco za 10 tisíc může něco tak strašnýho pronajmout..je to aspoň v centru Prahy? Díky za odpověď a přeju hezký den, ahoj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      Je to na Strahově u stadionu a ikdyž se rozhodně nestravuju chipsama a nepiji alkohol, tak mi to přišlo jako hezký ''dárek'' pro mé kamarády, nic na tom nevidím. Večer jsme si tam moc užili a určitě bych to vrátila :))

      Vymazat
  2. muzu se zeptat, cos tam jedla, kdyz nesmis bramburky, burgery a alkohol? nebyla trosku nuda divat se na sve kamarady, jak piji Metaxu a koktejly, kdyz tys musela pit vodu a jist zeleninovy talir?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla :)) V podstatě piji JENOM vodu a když jdu do kina nebo jdu k někomu na návštěvu, tak si vždy beru špalíčky zeleniny, takže mně to vyhovovalo

      Vymazat
    2. Anonym : Přece to není o tom co pijes ale o tom s kym tam ses a jak se bavis ne?! Copak je party vzdy jen o koktejlech?? Je videt jak ty to mas..

      Vymazat
  3. Ahoj, nechci te vubec nijak shazovat, ale tohle cely proste nechapu. Zdravy zivotni styl je skvela vec, ale vazne chces cely zivot zit s tim, ze nemuzes pit nic jinyho nez vodu a nemuzes si (treba jednou za cas) dat hamburger nebo chipsy na party? Jenom si nedokazu predstavit, ze bych se celej vecer divala lidi, jak pijou pivo/vino/Metaxu a jedi strasne dobry hamburgery zatimco ja bych pila vodu a jedla okurku. To budu delat treba v sedesati, ne ve dvaceti. Nechci rejpat, jenom me fakt zajima, proc by tohle nekdo delal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já si dám víno čas od času.. a není to tak, že bych si to jídlo zakazovala. ale já ho ani vůbec nechci, nevyhledávám a většinou na to ani nemám chuť. Tím se mi vše mění. Nedržím žádnou dietu, kde většinu věcí NEMŮŽU. Já to nechci.

      hamburger s hranolkama si dám bez housky a s domácíma hranolkama. bábovku si upeču bez mouky. sladim ovocem. V ničem nevidím omezení. Nevím, co je na tom špatného. Znám hodně lidí, co žijí podobně a vyhovuje jim to.

      Navíc je to přece jenom můj život a je jenom a jenom na mně, jak si ho užiju ne?

      Vymazat
    2. Myslíš vázne tenhle komentář nebo si děláš srandu? Mám to jako chápat, že když je mi 20, tak mám sprominutim chlastat a cpát se věcmi, které mi nedělají dobře? To je dost smutná myšlenka filozofie života nemyslíš? Já také alkohol z určitých důvodů nepiji (ani víno) a rozhodně se necítím blbě, že koukám na mé přátelé jak pijí. Je to totiž taky o tom, že se umíme bavit dobře i bez alkoholu ;) A vůbec furt nechápu, proč to lidem neustále leží v žaludku.

      Vymazat
    3. Děkuju moc Terko! :))
      Včera jsem se o tom bavila s kamarádem.. Bohužel, když člověk v dnešní společnosti "vybočuje" od "normálu", tak je hned kritizován, že vše dělá špatně. Já přece nejím takhle, aby mě ostatní litovali, že si nemůžu dát housku.. :DDD

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. Mila Terezko, ano, myslim ten komentar vazne. Dekuju za optani. Jenom si nejsem jista, jestli ho myslis vazne ty - nevim, co si mam predstavit pod pojmem "myslenka filozofie zivota". Ma to byt filozofie zivota? Nebo filozoficka myslenka zivota? Nejak tomu nerozumim. Nikde jsem nenapsala, ze ve dvaceti musis "sprominutim chlastat", ja se samozrejme taky dokazu bavit bez alkoholu. At si kazdej ji to, co uzna za vhodny, ale tohle cely mi prijde jako "Hele koukejte jak jsem husta, ze jim mrkve, piju vodu a smazeny jidlo je nejvetsi hnus vsech hnusu. Kdo to ji, tak brzo umre."

      Vymazat
    6. Domi nemáš vůbec zač! Je to pravda. Dneska hold musíš být jedna ze stáda milionu oveček a pak budeš teprve normální. :D Jinak tady na Tebe budou všichni koukat jako na blázna. Klasika - češi.
      Tak tou svojí poslední větou si to opravdu zazdila. :D Nikde jsem si nevšimla, že by Domča tohle někde a někomu podsouvala. Když s tím nesouhlasíš, tak sem teda nechoď a navštevuj blogy, kde Ti někdo bude vystavovat hamburgery, bůček a budeš spokojená. Ahoj :)

      Vymazat
  4. Ahoj, vypadá to tam super. Zajímalo by mě, jak jsi psala, že piješ jenom vodu, tak to nepiješ třeba ani zelené čaje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, čaje taky všechny piju, pak taky kafe a to s mandlovým nebo kokosovým mlékem :))) Smoothies jsem za poslední rok měla jen jedno nebo dvě :) a to je snad vše myslím :)

      Vymazat
  5. Nekteri lidi proste nepochopi, ze ne kazdy se musi stravovat, tak jako jeho vrstevnici. To je jako by ses ptala vegetariana, jestli mu nevadi koukat na kamarady, jak ji maso. Ne nevadi, protoze mu nechutna nebo k tomu ma jiny, padny duvod. Domca je uplne normalni clovek jako vsichni ostatni. A fakt se smad nikdy nestalo, ze kdyz jsme nekde byli, ze by tim nekoho obtezovala nebo by byla nestastna, ze si nemuze neco dat. Proste nema potrebu to jist. Takze ji to zavidme a nenapadejme ji za to. Protoze az bude starsi, telo ji to vrati! Amen.

    OdpovědětVymazat