DBLOG BY DOMINIKA

úterý 24. února 2015

NOT A BAD HAIR DAY

Tamtadam, vlasový článek je tu.  Spojila jsem ho s outfitovým, doufám, že líbí :). Ani vlastně nevim, co bych Vám sem měla k vlasům všechno psát.. Nechci říct, že se o své vlasy nestarám... Jen mi bylo dopřáno a mám je zdravé&vyživené. 

Šampóny střídám s každou vyplácanou lahví a hlavu si myju jednou za 3-4 dny. I když hooodně cvičim, tak si jí nemyju a ani po každém (hodně) propoceném cvičení mýt nebudu. Na to nemám nervy - nesnášim si fénovat hlavu. Přijde mi, že to je ta nejnudnější aktivita na světě. Asi tak, jako trhání obočí.

Když už teda - tak hlavu si umyji šampónem, poté nechám chvilku působit kondicionér. Nejdříve vše opláchnu teplou vodou, ale na konci vlasy nechám prolít studenou až ledovou vodou (když jsem odvážná, ve sprše stojím celá). A to proto, aby se mi vlasy leskly. Navíc je to dobré i na celulitidu, celkové zlepšení cirkulace krve a je to fáákt (jako vážně) příjemné.

Čas od času si udělám olejový zábal z ricínového oleje. Aplikuji na mokré vlasy - jde to lépe, olej je velmi hustý a vypotřebovaly byste ho vážně hodně rychle (doporučuji ho popřípadně naředit olivovým/kokosovým/avokádovým... olejem). Zabalím do potravinové fólie a ručníku. Lépe se zaktivuje, když je v teple. Nechám půl hodiny působit a umyju - dporučuji alespoň dvě šampónování.

Když už jsem u ricínového oleje - podporuje růst vlasů a je často spojován i s řasami. Stačí aplikovat uchošťourou anebo starou řasenkou. Prodlouží a zahustí je.

Tím moje péče o vlasy končí. Thermo přípravky/tužidla/pěny/gely/atd. nepoužívám. Nejlépe se mi pracuje s čistými vlasy, jinak mám pocit, že jsou ulepené, mastné... No znáte to :)

K mé barvě - hlavu mi barví&stříhá ségra, která vystudovala kadeřnickou školu. Stříhání miluje a našla se v tom. Používáme barvy L'Oréal Majirel, které ségra kupuje ve specializovaném kadeřnickém obchodě, kde si jen tak někdo koupit věci nemůže. Musíte mít výuční list (-kdyžtak se s ní domluvte - hlavu Vám ráda nabarví). 

Mícháme v různém poměru (podle nálady :D) vždy dva odstíny a to 7.45 a 7. Postupem času se mi barva vymývá, proto vypadá furt jinak. To mě na tom právě baví.

17 komentářů :

  1. Kde prosim kupujes ricinovy olej? :)

    OdpovědětVymazat
  2. A natáčíš si vlasy, popřípadě čím? :) nebo je nejak stylingujes?

    OdpovědětVymazat
  3. Když si myješ vlasy jednou za 3-4 dny, používáš nejaky suchy šampon ? Mě rozpuštěné vydrži den po umývání a pak to házím do culíku, ale u tebe vidím, že je máš jako umyté pořád :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suchý šampon jsem začla v poslední době používat dost, protože jsem začla běhat a to bych si mohla mýt hlavu vážně každý den. Takže vlasy prostříkám a hotovo.

      Používám jeden od Bed Head.

      Vymazat
    2. A jak dlouho ti tak ten šampon od Bed Head vydrží? :) Mě totiž přijde, že mi ty suché šampony ve sprayi strašně rychle dochází, ikdyž je tak často nepoužívám..!

      Vymazat
    3. No já ho dostala k vánocům, je v něm tak půlka a používám ho maličko... cca tak 8x od ty doby? :)

      Vymazat
  4. S trháním obočí naprosto souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ani netupíruješ vlasy? o.O To máš takový hustý vlasy od přírody? To závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tupíruji vyjímečně, většinou před nějakou party anebo když mám badhairday - výsledek je většinou ale ještě větší bad hair day :D. Ale v poslední době volím radši culík = netupíruji vůbec. :)

      Vymazat
  6. Máš krásné vlasy!! A na ricinový olej poslední dobou slyším hodně chvály, tak asi zkusím :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Možná by nebylo od věci, kdyby si někdy reagovala na komentáře, dotazy..myslim, že by to hodně lidí potěšilo a vraceli by se sem radši a rozhodně častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky řeknu, že to udělám později a pak na to úplně zapomenu. Hned jdu na to. Děkuji za připomenutííí)))))))

      Vymazat
  8. Budu se opakovat, ale jsi krásná =) Úplně záříš! Máš naprosto krásné zuby a úsměv, jsem ráda, že jsem mohla narazit na tvůj instagram a následně na blog.
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš skvěle formulované a připravované články. :) Chtěla jsem se zeptat na zoubky, máš něco, co bys doporučila? Bělící pastu, formu bělení, nějaké rady a typy? :) Moc ráda bych nosila k mé zrz taky červenější rty, ale jsem si nejistá, dokud si nejsem jistý svými zoubky. Jestli mi rozumíš. :D :) Jana M.

    OdpovědětVymazat