DBLOG BY DOMINIKA

pátek 5. června 2015

FULL BODY WORKOUT

Po dlouhé době tu máme ukázku workoutu. Byl půl hodinový, intenzivní a naprosto vyčerpávající. Pojďme na to. Začala jsem 10ti minutama na švihadle, abych se hezky rozehřála. (Už to mi stačilo). Poté jsem si sestavila malý kruháček, který jsem jela první dvě kole 40s a 10s pauza a třetí kolo 30s a 10s pauza.

1. Házení medicimbalem o zeď. Začíná a končí se ve dřepu. A v žádné poloze se nezastavuje. 
2. Švihadlo

3. Já vážně nevim, jak vám popsat tento cvik (rozhodně není pro začátečníky).. Začíná se v polo dřepu, kdy si chytíte kettlebel. A poté ho !!!!švihem!!!! vyhodíte nad hlavu. 
4. Švihání s lanama - jedem jedem jedem!!!! Můžete s nimi i skákát panáky! 
5. Dřepy s tlakama na ramena- Stojím s činkou na prsou, udělám dřep a když vstávám, vyhodím jí nad hlavu, poté opět dřep... 
6. Výskoky na bednu. Simple as that. 

7. Sklapovačky na břicho.

Bunda, boty, rukavice - Nike
Legíny - snowbitch.cz


Tak to bylo celé. Nechutné a vážně upocené. A doufám, že se vám článek líbil! 

Děkuji předem za komentáře a přeji Vám krásný víkend. Já letím běhat.
Domča

9 komentářů :

  1. Tyjo, jsi dobrá, hlavně ty výskoky na tu bednu..už vidím sebe :D
    A užij si běhání v tomhle počasí, snad to přežiješ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty výskoky na bednu musely být.... :-D Super článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten cvik s kettleballem se jmenuje snatch :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, výskok na bednu :D Máš skvělou postavu Domčo

    OdpovědětVymazat
  5. Takový způsob cvičení se mi moc líbí :)
    zatím jsem jen ve fittku pokukoval..zkusím jít do toho :)

    Lukáš
    http://www.ajlaffesn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ja v posilce vetsinou travim hodinu a pul. pul hodinky běh na páse a pak 30 min cvičení na strojích. pak 15 min břicho a 15 min protahovani.. ale jsme spis tak prijemne unavena nez znicena..:D protoze chodim cvicit ráno a musím být ještě celý den použitelná v práci

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju tě na instagramu a snapu a miluju tvoje fotky z posilky, nebo i jídla:) jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  8. Je fajn že se snažíš, ale dříve než začneš publikovat a ukazovat nějaké podobné cviky a typy workoutů , tak bych ti radil nastudovat si jejich názvy a hlavně provedení. Nemluvě o tvojí češtině. (C)Matěj Vránek

    OdpovědětVymazat