DBLOG BY DOMINIKA

úterý 9. června 2015

WEEKS IN PICTURES

Když jsem pojížděla fotky a vybírala, které vám sem hodím, nevěřila jsem, že jsem nic nedělala :D. Přitom mi přišlo, že poslední dny byly pestré dost. No asi nebyly. :D ?


Byla jsem hoďku a půl na bruslích v Modřanech :)



Dělala jsem raw energy bars (recept bude!)

omg!!!!! <3
nová z Nike


top - Asos

Delmart

s mym chlapcem jsme šli na rande :)
Za dva dny jsem projezdila půlku Prahy na koloběžce pro Zoot.cz






v obrovskym tropu jsem se šla proběhnout na Vítkov. V podprdě a kraťáskách - krásně jsem se opálila!




A další rande s <3. 











batoh - snowbitch.cz

Whole30 na cestách



láska na první pohled

bílé sako needed very badly už asi 2 měsíce. radši jsem si ho nezkoušela, abych nezjistila, že je nejlepší.

šla jsem běhat. a tohle tričko vypovídá o všem.. :D


čelenku - ano/ne? –> komentář

Rande s Káťou.

a další rande s <3.
Děkuji za každý komentář a krásný den,
Domča

24 komentářů :

  1. Panebože dělají ty sandwiche s hranolkama, co máš na poslední fotce? Mňam. Čelenku rozhodně ano, a jinak krásné fotky (jako vždy)! :)) L

    OdpovědětVymazat
  2. Čelenka rozhodne áno <3 pristane ti a je krásna! Odkial? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anooo... je krásná a moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tyhle posty! Super fotky a čelenka rozhodně ano! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Opět krásné fotografie :) a ta čelenka za mě určitě ano. A klidně víc fotek, jsou super ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě asi miluju a chci další fotkyyyy :D :D week in picture by mohl byt každej den :D :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Kdy budeš vyhlašovat výsledky giveaway?? :)

    OdpovědětVymazat
  8. To bíle sako sis zkoušela kde Dominicko? Je božské!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Odkud je ta kytičkovaná sukýnka prosím?

    OdpovědětVymazat
  10. Ty sendviče z cafecafecka milujuu! A čelenka určitě ANO! Jaktože Ti sluší všechnooo?!

    OdpovědětVymazat
  11. Čelenku určitě ano, je skvělá!:) Můžu se zeptat, jestli je nějakej důvod k tomu, že tvůj blog není možný sledovat přes bloglovin? Nebo jsem jen trubka a nemůžu tě tam zaboha vyhledat? Díky za odpověd :)

    OdpovědětVymazat
  12. čelenka dobrý ale to bilý sako je boží

    OdpovědětVymazat
  13. no tak to sako je superbožský!hezčí jsem neviděla..sháním bílé sako několik let a nikde mi zatím prostě nesedlo.. :D

    OdpovědětVymazat
  14. no tak to sako je superbožský!hezčí jsem neviděla..sháním bílé sako několik let a nikde mi zatím prostě nesedlo.. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Můžu se zeptat odkud jsou ty fotky z toho "další rande s <3"?? takové ty zahrady a tu krásnou uličku:))
    Díky!

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj Domi, nenasla bys jeste odkaz na ten top z asosu? je vic nez paradni! a samozrejme ti to slusi :)

    OdpovědětVymazat