DBLOG BY DOMINIKA

pondělí 20. července 2015

DAY OFF / DRESDEN / MINI HAUL

Před pár měsíci měla naše nejlepší kamarádka narozeniny. Jejím velkým přáním (už dlouho) bylo jet společně na výlet do Drážďan. Co bychom pro ní neudělaly s Káťou <3. Domluva kdy pojedem, byla strašná, ale dohodly jsme se a plánovaly :).

Když jsem pak zjistila, že má být 37°C, řekla jsem, že nikam v tomhle horku nejedu. Nakonec jsme si to ale všechny mooooooooc užily a je to jeden z dalších dnů, na které budu s úsměvem a dlouho vzpomínat.



Vapiano - povinná zastávka v Drážďanech

Salát Beef n' Reef






The fresh tea shop


Pro Dittu passionfruit, pro Káťu strawberry a pro Domču rose




A teď k tomu, co jsem si koupila... Původně jsem měla v plánu si nic nekoupit, protože za poslední dobu sjem si toho ve slevách koupila až až... Maximálně jsem chtěla utratit pětistovku. No to se nepovedlo, ale koupila jsem si takové věci, kterých vůbec nelituji a mám z nich naopak obrovskou radost. Navíc kalhoty na poslední fotce stály neuvěřitelné !!čtyři!! eura :D. Hřích je tam nechat.


Rozjasňovač - KIKO

Křída na vlasy - volila jsem bezbarvou, tahle nádherně vlasy zesvětlí. :)

Top - Zara, Kraťasy - Hollister, Náhrdelník, pantofle - Accesorize

Pantofle - Accesorize




Svetr - Hollister

Kalhoty - Vero Moda, Body Chain - Accesorize, Svetr - Hollister



Já letím spát, ráno odlítám k moři, tak se můžete těšit na hodně sluníčka, moře a písku :)
Pusu,
D.

4 komentáře :

  1. Pěkné úlovky. Já si nedávno pořídila zlatavé pantofle, naprosto tyhle ťapky zbožnuji.

    SHICOOLCA

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne veci, Domi:) strasne se tesim na clanky od more:*

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, takový výlet bych brala.... Taky něco s kamarádkou plánujeme, tak děkujeme za typ :-P Jinak Vapiano je nej nej nej! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý výlet a hezky jsi nakoupila. Ty kratasy jsou užasné :)! A měj se krásně, těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat