DBLOG BY DOMINIKA

úterý 7. července 2015

ROCK FOR PEOPLE | VÍKEND Z PRAHY

No. Po dlouhé době jsem zas vypadla z Prahy pryč. Sice na půl pracovně. Ale za to s Káťou. Juchů. Ani jedna jsme neměly ''co dělat'', tak proč nevyužít situace. A ještěže jsme jely. Máme zase na co vzpomínat. :D.

V Plzni jsem měla být na třetí hodinu. Nechávála jsem samozřejmě vše na poslední chvíli. A to i to, jak se tam dostaneme a sbalení se :D. Káťa nám sehnala stan na přespání, takže aspoň to bylo zařízený. I hezký počasí. Možná až moc hezký - předpověd počasí = 37°C = smrt. Takže krom kraťasů a volného topu jsem sbalila i krémy. S make upem jsem na to kašlala. Roztekl by se mi :D. Teda ... měla jsem to alespoň v plánu (viz fotky :D).

No a co jsem tam teda dělala - vzala jsem si na starost zootí snapchat a byla jsem lovcem stylových lidí. Fotila je. Více fotek na zootím facebooku.

V sobotu dopoledne jsem vyrazila pěšo na tramvaj. S pouze jednou taškou. Sbalené minimum oblečení. Zavařené maso ve skleničkách, zelenina, oříšky, karimatka, polštář a foťák. Hlavně ten foťák. Oba objektivy. Samozřejmě jsem se s tim jedním tahala úplně zbytečně. :D ... Každopádně. Ta taška měla cca třicet kilo a já než došla na zastávku (pět minut), tak ze mě lilo. Doslova. No nic. Proto jsem se přesně nemalovala. 

Dorazily jsme na Plzeňské nádraží a měly jsme před sebou (původně) desetiminutovou cestu do areálu. Se všema těma taškama to byla cesta půlhodinová. Gentlemani procházeli a posmívali se. A ze mě zas a jenom lilo :D. Do areálu jsme dorazily úplně vyřízený. Ale bylo to za náma.

Samozřejmě jsem se nechala (musela) namalovat v našem zootím hangáru. O decentní nalíčení nešlo. To vidíte sami. Do večera jsme pak fotily. A když jsme se (celé ulepené a unavené) dozvěděly, že stanové městečko je půl hodiny cesty od areálu, začaly jsme panikařit. Ty tašky prostě byly fakt těžký. A trvao by to s nima hodinu. Začaly jsme všem psát, zda mají nějaké známé v Plzni, co by nás ubytovali. I na můj instagram & facebook dblogu. Díky za ochotu, nikdo se moc neozval :D. Každopádně jsme se s tim netahaly samy a ve stanu jsme taky nespaly. Tímto moc děkujeme Matějovi za ubytování. Díky díky díky.

V neděli jsme se probraly, umyly, upravily a vyrazily (opět v tom úmornym horku) do mísntího obchoďáku. Káťa se nasnídala a obě jsme ponakoupily. Mám další nový šaty :D.

Zbytek neděle proběhl stejně. Horko, focení, lítání ve vodě, horko, horko, nový make up, voda, horko a zase s těma taškama na nádraží. Večer pro nás přijeli přítelové s kamarádem na nádraží. Muhehe. Pryč s taškama :D





























A jak jste strávili víkend vy? :)
Domča

6 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krasne te namalovali :) v tom vedru bych na festivalu asi umrela.
    Ja si prodlouzeny vikend uzila u bazénu, na zahradkach u piva a na grilovacce. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení je vtipné a cool :) zase zajímavá změna. Fotky super! www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mě třízení fotek čeká dnes. To padnu :D Ale hezky jsi popsala naše utrápený pocity :D

    beautybellas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat