DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 6. srpna 2015

SKIN CARE UPDATE


Naposledy jsem psala o tom, jak se starám o svou pleť zde. Přípravky jsem všechny vypotřebovala a tak je tu další várka nových produktů, o které bych se s vámi chtěla moc podělit.



The last time I wrote about my skin care is here. I hapilly finished all of those products , so here is another tip, what to use.

Jako první příjde na řadu čištění. Právě jsem se zamilovala do Spin Brushe. Dva máte na každodenní čištění a peeling obličeje, jeden na zbytek těla a poslední na odstranění suché kůže na nohou. Spinbrush používám s čistícím gelem Ryor, se kterým jsem velice spokojená a nádherně voní.

Jako druhý krok přijde hydratace, která je pro naší pleť velmi důležitá. Ikdyž zastávám názor, že nejdůležitější je hydratovat zevnitř (PÍT HODNĚ VODY!!!). Pokud tak nebudete dělat, tak se můžete o svou pleť starat jak chcete a stejně bude vypadat strašně. Momentálně používám řadu Sensitive Vegetal od Yves Rocher a kam se hrabou ostatní krémy. Tento krém je na začervenalou kůži a když jsem ho společně s očním krémem začala používat, byla jsem sem tam flekatá. Po třech dnech používání - bye bye pupínky a začervenání.

So the first step is the cleaning. Right now I am using this Spinbrush with changeable brushes. You have cleansing, exfoliating and body brush and one pumice stone for your feet. I'm using it with my Ryor cleansing gel, which I really love.

As a second step we need to moisturaze the skin. Its extremely important for our skin. Like I said, if you wont hydrate your skin from the inside (=DRINK MORE WATER!!!), it will never look as good. So what I am using ''from the outside''- Eye cream  and this Antiredness day cream for sensitive skin from Yves Rocher. Before I started using these products I had some blemishes on my skin, but after a while using it, everything was gone and my skin was nice and smooth. 
A mám tu pro Vás zase dáreček. Pokud byste si chtěli zakoupit Vanity Planet - Spin Brush, tak jsem vám vyjednala slevu. A rovnou 70%. Takže místo 100$ zaplatíte pouze 30$. Stačí zadat kód ''dominika'' v objednávce zde :))

And heres a little gift for you. If you would want to buy one Vanity Planet - Spin Brush, heres a ''little'' sale I managed for you - you won't pay 100$ but only 30$ instead. Just type in the code ''dominika'' at the check out of the purchase here.

17 komentářů :

  1. Krémy od YR jsou super, mám ráda jejich gel-krémy :) Momentálně používám jak oční, tak krém na celý obličej od Benefitu a taky paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jak dlouho ten kód trvá? Já se vracím do čr až na konci srpna. :( Tak jsem se chtěla zeptat, jeslti to trvá i déle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě bych se chtěla zeptat, kolik stojí poštovné?

      Vymazat
    2. poštovné stojí myslím 10$ a kod potrvá asi do nekonečna)))

      Vymazat
    3. Tak super díky moc!!! :-)

      Vymazat
  3. Domi, prosím, ako je možné, že máš na blogu tak ooobrovské fotky?:) Už som sa niekoľkokrát hrala s nastaveniami svojho blogu, ale nič som nevymyslela. Je to skrátka iba šablónou blogu alebo si si to nejako nastavila? Ďakujem Tiii :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, to vůbec netušim... když jsem si ho dělala, tak jsem u toho malem nechala nervy. Ale to vygooglíš určo! :)

      Vymazat
    2. Když přidáváš fotky, klikneš na ní, aby byla označena a dole, pod obrázkem, máš nabídku, jestli chceš obrázek malý, střední, velký, extra velký anebo původní velikost :)) tak to teda nastavuji já! Nevím jestli je ještě nějaká možnost!

      Vymazat
  4. Domi dekuji za super tip na ten Spin brush, uz ho mam doma! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, to mám radost. Jak ti vyhovuje? :)

      Vymazat
    2. Je super! Libi se mi jak to plet krasne vycisti, I kdyz se odlicim tak na kartacku vidim jeste zbytek makeupu. Jinak jsem si jeste objednala par dalsich veci z toho eshopu, protoze mi po nakupu poslali dalsich 50% off na cely nakup :-) Takze dekuji za super tip. Jinak tvuj blog sleduji od zacatku a moc se mi libi. Pokracuj v tom co deles, protoze ti to jde skvele :-)

      Vymazat
  5. čau holky! Založila jsem nový blog www.iamclarella.blogspot.cz . Budu moc ráda když se tam mrknete <3
    Kosmetiku yves-rocher naprosto zbožňuju :) Zvláště oranžovou řadu nutritive vegetal <3

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám radost! Dneska je jich tedy víc, ale hlavně jsem ráda, že jsem si našla čas a přečetla téměř celý tvůj blog xD Jsi krásně pozitivní a inspirativní. Ty tvoje outfity!! O jídle ani nemluvím. No a teď jsem si i konečně objednala Spin brush. Klidně by mohlo být i deštivé pondělí, protože dnešek byl fajn! ( a to jsem si vlastně odřela bradu na longboardu :D ).
    Děkuju a zůstaň svá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám radost! Dneska je jich tedy víc, ale hlavně jsem ráda, že jsem si našla čas a přečetla téměř celý tvůj blog xD Jsi krásně pozitivní a inspirativní. Ty tvoje outfity!! O jídle ani nemluvím. No a teď jsem si i konečně objednala Spin brush. Klidně by mohlo být i deštivé pondělí, protože dnešek byl fajn! ( a to jsem si vlastně odřela bradu na longboardu :D ).
    Děkuju a zůstaň svá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D Já nevim, co vás to napadlo, přítel ted prisel s uplne tim samym ze si nedavno precetlcely muj blog :D Haha, Děkuju!

      Dnešek určo taky bude super, uvidíš))

      Vymazat
  9. Já tě objevila teprve nedávno, takže u mě to byla povinnost. Příjemná teda! Nejsem velký čtenář blogů, já raději knížku:) Ale když to za to stojí, proč neudělat změnu. Jen mě štve, že jsem zároveň s tebou objevila i Zoot! Uff, tolik věcí co teď potřebuju!! xD
    Každý den je super, záleží jak k němu člověk přistupuje, že jo :) No já ho aktivně začnu až teď, jdu si zaběhat a fakt doufám, že se mi vyčistí hlava od všech těch musthave kousků!!! xD Hezký den i tobě, btw vážně přemýšlím prubnout tu tvou barvu vlasů, je nádherná!!

    OdpovědětVymazat