DBLOG BY DOMINIKA

neděle 20. září 2015

ELITE BLOGGERS & ROME DIARY I.

Ahoj, na instagramu, pokud sledujete více blogerek, jste si mohli všimnout, že jsme s Elite Bloggers odjeli na víkend do Bratislavy. Nemluvilo se o tom, protože jsme ani jedna netušila, kam nám berou. Ani se neptejte, jak moc smutná jsem byla, když jsem se dozvěděla, že se to kryje s Římem.. A už vůbec si nedokážete představit, jaký to bylo odjíždět jen po jednom dni. S nějakýma holkama jsem se znala od vidění, ale chtěla jsem je poznat více a to jsem za jeden den vážně nestihla.

Pátek ale byl naprosto boží. Sešly jsme se v 11 dopoledne na Hlaváku, odjely směr Bratislava, kde nás EB ubytovali v Grand Hotelu River Park (!!!!!!! apartmán pro každou !!!!!!!). Tímto hotelu za všechny holky (a Johna) moc děkuji, udělali nám výlet o to hezčí :)

Zacheckinovali jsme se a po chvilce odpočinku jsme se vydali na projížďku autobusem Bratislavou (tady trošku zklamání, těšila jsem se, že po čtyřech hodinách sezení ve vlaku, se půjdeme spíše projít :(( ). Následovala večeře a degustace vín. I když nepiju - jen příležitostně a tohle byla dost velká příležitost - tak jsem se do místního vína zamilovala.. a co teprv do té večeře! Měly jsme studené tapas - olivy, prosciuto, rajčatový salát s avokádem, následované teplým tapas - chobotnice, krevety, patatas canarias, grilované papričky, masové kuličky... no co vám budu .... gastro orgasmus! Holky si nakonec daly ještě churros s čokoládou. Zbytek večera jsme ještě s Johnem (manžel Terky z Osla) prokecali nad skleničkami vína.

Okolo půl druhé ráno jsem šla spát a v 5:15 vstávala, abych stihla vlak do Prahy, hotel mi ještě připravil snídani (paleo muhehehe), abych o tu hotelovou zas tak nepřišla :) Děkuji!.

V 10:30 jsem byla na Hlaváku, v jedenáct doma a po dvanácté jsme s mums vyjížděly na letiště.

14:40 - vesele a s úsměvem nastupujeme s Didi do letadla směr Řím. :)))

Přiletěli jsme a ještě v letadle jsme dostali od místního pána tip na tu nejlepší pizzu v Římě. Tak se tam určo ještě vydáme. Dám vědět :). Z letiště jsme si vzali autobus do centra na nádraží Termini za čtyři eura. Cesta na hotel trvala čtvrt hoďky. Rychle jsme se ospršily, ubytovaly a šla dál.....

Vyrazily jsme směr Coloseum a starý Řím. No byla to nádhera. Když jsem poprvé Coloseum uviděla, byla jsem speechless. Doopravdy. Kouklo to na mě a já nedokázala popsat, jak strašnou sílu to místo má. Neuvěřitelné! A překrásné! Pak se mi vybil foťák... :D! Takže jsme začly hledat místo, kde se Didi nají - neměla jsem hlad, takže jen ji - nakonec jsme zvolily jednu z turistických restaurací, ale prý pizza naprostá pecka! Pizzerie se nacházela v blízkosti Fontany de Trevi, která se celá restauruje, takže super :D!

Dneska jsme toho taky dost prošly, tak čekejte další fotky! :))

Holkám Elitkám a Johnovi moc děkuji :)