DBLOG BY DOMINIKA

středa 2. září 2015

WHOLE BODY WORKOUT

Týden s týdně se sešel a já tu pro vás mám další workout. Po tom minulém (který máte zde) jsem se 2 dny nemohla hýbat vůbec a do takovýho úterý jsem se nemohla ohnout ke kotníkům, jak moc jsem měla namožené hamstringy. Bolely mě záda až k temeni hlavy. No skvělý trenér, který vás nakopne na k vašemu maximu je základ. 

Jen takové malé info - začínali jsme tuto lekci ve třech lidech. Já + slečna + pán. Po dvou kolech odešla slečna, po třetím ten pán a já jediná to dodělala, okay. Jsem fitness freak.

Další náš společný tréninky byl včera a skládal se ze čtyř kol.

800m běh (já běžela na rychlost 13-14)
10 kliků
20 předních dřepů
30 angličáků (FUJFUJFUJ!!!!)
40 chodících výpadů
50 sedů-lehů

Endžoj :) a pořádně se pak protáhněte. Opravdu, myslím to s vámi dobře :)!

///

Another week has passed and I'm here with another super workout. After the last time (which you can see here) I couln't move for like 2 days, couldn't touch my ankles until this tuesday how sore my harmstrigns were (and they still really hurt). I even felt my back on top of the head and couldn't turn around :D. Well a good trainer is a must when you need a motivation.

Just to let you know - there were two other people - a girl and a guy in this class. The only one, who finished the whole workout was me. The girl gave up after 2 rounds and the guy after 3. Well....  Im a huge fitness freak :D

The workout (4 rounds):

800m run (at the speed 13-14)
10 push ups
20 front squats
30 burpees (EEEEEWWW)
40 walking lunges
50 crunches

Thats it, easy peasy. Make sure to stretch after :)

5 komentářů :

  1. neuvažovala si o založení youtube kanálu, kde bys dělala workouty? :)
    jsem si jistá, že by ses setkala s velkou odezvou ;) takhle si to totiž jen přečtu, ale kdybych viděla, jak a co, tak bych se třeba konečně dokopala něco dělat :)

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, ani nevíš jak moc! Bohužel ale nemám na co nautáčet, takže zatím ne :(

      Ale něco malého chystám a je to dost podobný, tak sleduj dál a neunikne ti to :)

      Vymazat
  2. Taa pandora je super :) můžu se zeptat, jestli nějak počítáš kalorie? :)

    OdpovědětVymazat