DBLOG BY DOMINIKA

pátek 9. října 2015

LONG TIME ON MY WISH LIST

Pokud mě sledujete nějakou dobu, tak víte, že takový béžový klobouk chci už 74839398394919 let. Byl snad na každém mém wishlistu. Teta G. vyslechla má přání a dala mi ho k narozkám. Skákala jsem radostí a hned ho do hnusného deštivého počasí musela vytáhnout a s Domčou nafotit (děkujuuuuuuuuu) , co na něj říkáte? :)



To mi vnuklo nápad - chcete spojit dva články, napsala bych o haulu z Říma a narozeninových dárcích..

A když jsme u toho Říma ještě, mám pro vás zajímavou nabídku, jak vyhrát nákupy s Orsay v Londýně! Stačí, když sebe a svou Mastercard kartu zaregistrujete na www.specials.cz .

///

If you are following me for a while now, you know I always wanted this beige hat. My dream came true and I got if for my birthday from my aunt G.

And rainy days are just made for hats... :))) So what do you think? 

I was also wondering if you are interested in Rome haul - birthday gifts article?














Hat - Aldo
Blazer - vintage (second hand Na Knížecí)
Top - Philosophy
Trausers - Zara
Bag - Prada
Shoes - Adidas
Watch - DKNY
Braceletes - HakunaMatataBižuAldoBechick.com
Ring - Bvlgari
Necklace - Bvlgari


Registrujte sa na www.specials.cz a získávejte z každého nákupu peníze zpět a
MasterCard Vám může splnit Vaše sny a přání.


8 komentářů :

  1. Super! Klobouk je boží! Myslím, že se musí umět nosit a k tobě jde skvěle! Krásný fotky i prostrědí :).

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu jedině souhlasit, klobouky sluší málokomu a k tobě jdou perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na podobny kloubouk jsem se ted divala! Tusim, ze byl od Pepe Jeans a hrozne moc se mi libil, ale mam docela obavy, ze bych jej nevynosila :(. Tobe ale moc slusi!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,chcela som sa spytat kde si kupila tu kabelku a kolko stala.dik za odpoved.maca

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná kombinace, tobě klouboky tak sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten klobouk je boží a strašně ti sluší !! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Domco, moc ti to sluší! Ty botky jsou top!!

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně úžasný outfit a moc povedené fotky:-)

    OdpovědětVymazat