DBLOG BY DOMINIKA

pátek 27. listopadu 2015

26.11.2015

Krásný večer, sedím na gauči u telky v Poděbradech, projíždím fotky a rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o jeden z nejnabitějších dnů, které jsem v posledních dnech zažila. Hned ráno jsem vyrazila do Fusion hotelu na uváděčku nové kolekce, těch nejpremiovějších brýlích  - Prada, Dolce&Gabanna, Ray Ban, Bvlgari, Versace a další. 

Výborný raut číslo jedna za mnou.















Na akci jsem vzala Ničku, se kterou jsme se šly cournout po obchodech - nové boty, co sháním už půl roku, koupeny. Pak rychle do školy a pokračovala jsem na Gosh akci v parfumerii Fann. Ukořistila jsem svou oblíbenou růžovou GOSH řasenku a ''pastelkovou'' rtěnku. Měli jste tu možnost Monču Bagárovou, mě a další blogerky potkat. 

Ovocný raut číslo dvě - check. A přes to, že moc lidí v době, kdy jsem tam byla, nepřišlo, tak jsme si všichni akci náááramně užili. Děkuji všem zúčastněným :)))












Mia s Lindou mě vyzvedly a zamířily jsme společně na další akci :D. Tentokrát od značky Braun. Celý podvečer se nesl ve Vánoční náladě. Stromeček, ozdobičky, dárečky, světýlka. Juch juch! 

A především další raut.... 





Vysoutěžila jsem si skládáním puzzle pánský vánoční super dárek (nebudu vám ho prozrazovat, co kdyby si to náhodou jeden z mých nejoblíbenějších chlapů přečetl :)) ). Také jsem si nechala vyvěštit budoucnost a bylo to velmi zajímavé. K takovým lidem jsem trošku skeptická, i přes to, že na věci kolem tohoto věřím, ale pani se dost trefila. Fuuuu.

(za půlu Braunovských fotek děkuji fotografovi Martinovi Svobodovi)











No .. cestou jsme potkaly holky z Czeck Chicks, zase Nikču a bežely společně na Elitkovskou véču.

Celý večer probíhal v restauraci na Praze 6 - Mirellie . Středomořská kuchyně, obsluha byla úžasná, takhle hodnou a ochotnou jsem snad nikde nezažila! Jídlo ale už tak dobrý nebylo, alespoň za mě ne. Vyhověli mi ale podle mých požadavků - juchů!

Místo mušlí jsem měla salát z pečených paprik. Rajčatovou polévku bez sýru. Mňam! Místo pražmy (?) zeleninový kuskus - který mi nesedl a bylo mi po něm špatně. A místo panna cotty (asi to byla ona?), ovocný salát, ve kterém byla nějaká zvláštní ingredience, která mi nevoněla, tak jsem to radši nejedla :D.







Když ale nepočítám jídlo, kvůli kterému jsem tam stejně nejela, tak večer byl naprosto ÚŽASNEJ. S holkama jsme kecaly a kecaly a kecaly. A strávily tam takhle čtyři hodiny. Ups. To tak, když se sejdete skupinka, co má toho tolik společného :))!

Holky, díky! Bylo to božský a já bych potřebovala takový večer alespoň každý týden.

Tak snad jsem vás tak nějak zavedla do toho, jak někdy vypadají mé dny. tento byl vážně hodně hektický, ale naprosto pohádkový a klíďo bych si přála, aby tak probíhaly všechny dny :))

Děkuji předem za vaše komentáře,
Vaše Domi

14 komentářů :

  1. seš rozmazlenej fracek, nechápu, proč nemůžeš jídlo v restauraci normálně sníst..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to snad je jen a jen Domčina věc, co jí. A pokud tě to tak rozčiluje, tak sem nelez, ne?

      Vymazat
    2. Každému se někdy stane, že mu nějaké jídlo nesedne a prostě mu nechutná. Kvůli tomu nemusí být hned rozmazlený fracek.

      Vymazat
    3. Některý restaurace prostě dobře nevaří, Domča napsala jen její názor, třeba kdyby se tam někdo rozmýšlel jít, aby věděl, že se v Praze může najíst i líp... Kvůli tomu není rozmazlený fracek!

      Vymazat
    4. Uvědomujete si, že když člověk něco nejí memusí to být hned nutně vybíravost?! Co když ji v tom brání zdravotní problémy, má na něco alergii, nemůže některé druhy potravin... Sama jsem diabetik a vím, jak je to někdy těžké vybrat si. A ro že něco nejím není kvůli linii nebo rozmazlenosti, ale zkrátka proto, že to ze zdravotních důvodů třeba nemůžu...

      Možná by bylo fajn se zamyslet než člověk začne soudit. Nikdy totiž nevíte co za tím vším je...

      Domčo, parádní článek. Musí být úžasné být součástí takového týmu lidí ;-)

      Vymazat
    5. Pokud mi jídlo v restauraci nechutná, taky ho nesním nebo nedojím a nic rozmazleného na tom nevidím. To zas psal nějaký omezený člověk, který by si měl zamést napřed před vlastním prahem. A co se týče toho, že si nechala udělat jídlo zvlášť od ostatních, protože je to její "dieta", tak co. Nebude do sebe přece cpát něco, co nechce/nemůže, jen proto, aby se Vám urýpaným zavděčila. Jak kdyby nebylo jedno, co kdo měl na talíři.

      Vymazat
  2. Me hrozne zaujala ta krasna kabelka... Muzu se zeptat odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dominika ale žádný zdravotní problémy nemá, jen musí být zajímavá - jednou paleo, teď vegan :) absolutně nechápu, že si nadiktuje co chce, oni se s tim jenom kvůli ní dělaj a jí jedna ingredience "nevoní" a tak se toho asi nedotkne a ještě jí to připadá hrozně vtipný. To bych ji propleskla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji ti ke dvoum nejlepším komentařům, cl jsem tu zde na blogu dostala :DDDDDDD! Bravo :D.

      Ehm - a tobě vše, co sis kdy objednal/a chutnalo? :DDDDDDDDDDDDDDDD

      Vymazat
    2. Domi, kašli na to, to je nějaký strašně omezený člověk, plný závisti a zloby. Vůbec se na to neohlížej, hlavně, že sis večer jinak užila a odcházela s úsměvem na rtech kvůli super lidem okolo tebe, i když ti tam třeba úplně nechutnalo, tak jsem si jistá, že sis to moc užila.

      Vymazat
    3. A je natolik zajímavá, že i ty ji sleduješ :D a asi natolik, že víš i o jejím zdravotním stavu.

      Vymazat
  4. Super článek a krásné fotky! Mám ráda takovéhle náhledy do tvého života :-) Ty rauty se mi hrozně líbí :-D Měj se! Anet. http://aonway.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mrzí mě, že jsem tě minula na té akci GOSH :( Ale i tak, parádní fotky a super nabitý týden. Škoda jen, že na konci nechutnalo :)

    OdpovědětVymazat