DBLOG BY DOMINIKA

pondělí 9. listopadu 2015

#HAPPYWITHDBLOG ROUND 2

První kolo soutěže máme za sebou a já mám ohromnou radost, kolik z vás se do ní zapojilo. Výherkyně jsou vyhlášeny na facebooku - www.facebook.com/dblogcz , kde mě musíte i sledovat, pokud chcete soutěžit dále :)

Zde je více informací k výhrám a take pravidla, která musíte splnit.

Téma pro tento týden není už tak složité, je zábavné, vtipné a já se nemůžu dočkat, co vymyslíte.

A to je: MARSHMALLOW / MARSHMALLOW COLORS :))!

Soutěžíme o tyto balíčky:
1. Difuzér z Aria Pura, perlové naušničky eppi.cz, velký balíček dekorativní kosmetiky Yves Rocher a kosmetické ošetření v salonu Miracle.
2. Balíček dekorativní kosmetiky Mary Kay, velký balíček Naturalium tělových produktů, roztomilé náramky YummyFlake a knížku s paleo recepty Dobře živeni (!!!!Je nejlepší!!!!).
3. Sportovní diář 2016,  Adidas SellaSport mikina velikosti S, Zing Anything lahev

4. Mnou navržené triko ze zoot.cz "I wish I could ilegally download clothes" - velikost M, Happy socks kalhotky&ponožky velikosti S a čistící kartáček na pleť s vyměnitelnými nástavci, o kterém jsem psala zde.

Žádné komentáře :

Okomentovat