DBLOG BY DOMINIKA

úterý 15. prosince 2015

RANDOM SHOTS 15/12/2015


Akorát jsem celá bolavá došla na zastávku tramvaje, jedu na schůzku, do školy, s Brixinkou na kafe a nakupovat - potřebuju nějaké svetry - nápady, kde mají hezké? :)))

Včera jsem byla opět na józe (byla jsem po dvou testech, potřebovala jsem si odpočinout a na fitko nálada včera nebyla.. Na včerejší hodině jsem si uvědomila, jak dobře jsem udělala, že jsem začala na hodiny chodit. 

Já nemám tolik síly, jak jsem si myslela :D!!

Už tři týdny často chodím ráno na jógu a večer na trénink. Za tu dobu nebyl den, kdy by mě nepřestalo všechno bolet. Ať to jsou nohy, zadek, ruce, břicho nebo záda (ty hlavně). Přestože mě všechno bolí, tak ale psychicky jsem strááášně uklidněná a spokojená :). 

Pokud máte špatnou náladu, jděte cvičit. A to je rozkaz :)))

Popadněte kamarádku, jděte spolu běhat, jeďte na hory nebo si zajděte na jakoukoliv cvičící/tančící hodinu, kterou vaše fitko pořádá. Uvolní se vám endorfiny, zapomenete na stress, všechny problémy a budete se cítit s-k-v--ě-l-e!  

To je můj největší lék na špatnou náladu. :))))









 Furt a furt :))) - jak mi to jde, kam chodím a mé poznatky najdete v článku zde - a je super! :))



 Moje nové oblíbené místo na oběd - Herbivore na Náplavce. Veganské bistro i s obchodem.


 A také nová sukně, kterou obléknu i na Štědrý den, tak nafotím :))


 Pár fotek z výletu do Drážďan, kde jsem oslavila i měsíc veganství. Pizzou :D.
Byla božská a jako jediní mi ve Vapianu vyhověli se všemi požadavky :)) Děkuji.

Proč jsem na něj přešla se dozvíte zde a jak mi to jde a jak se cítím zde.


  
Moje nová profilovka na facebooku. Tématicky. :D












 A něco pro vás s ostatními blogerkami chystáme. Bude to pecka a splní se mi tím další malý (obří) sen! :)))





 Decentní cappuccino ze sojového mléka a mamí dělá stále dokola pro vás makronky :)))

A zde už můj nový set z Roxy na snowboard, já se táák těšim na hory! Už jste někdo byl? Jak se jezdí?



woolrich bunda (<3) a zas ta joga :))!






Prochajdy s láskama :) Všema - psíma i nepsíma :)



Mia mě vzala na nejlěpší akci od Adidasu - uvedení nových legendárních tenisek. Akce se konala v zastaralé budově Orco na Vltavské a můžu vám říct, kdyby tam kolem nebylo tolik lidí a Adidas to celé nepředělal, nikdy tam nevkročím! Vypadalo to bez všech těch efektů jako zapomenutá továrna, psychiatrická léčebna dohromady mixlá s jatkama. :D

Z fotek to moc nevycítíte, ale někdy to bylo vážn creapy... :D















Mezitím jsem si napsala pár testů ve škole, sháněla dárky, cvičila a jogovala. Díky tomu jsem stále nestihla natočit Q&A video. Moc se omlouvám, vše napravím!

Mějte se krásně,
Domi

3 komentáře :