DBLOG BY DOMINIKA

úterý 22. prosince 2015

TAK JEŠTĚ JEDNOU :D


Fresh news - v sobotu jsem vám postovala článek o tom, že už je konečně naskladněné mé Zootí triko. Bohužel už jsem nevěděla, že zapomněli aktualizovat fotku. O novém designu jsem věděla, protože se triko muselo z prodeje stáhnout - z důvodu blbého tisku. Ale když mi tato informace přišla i s puvodnim návrhem, skákala jsem radostí. Tak přece jenom to klaplo :))))!

No ALE na zootu to popletli a nenafotili nový design. Tak Vám zde představuji moje nové zoot.cz triko. To předešlé bylo hezčí, ale tohle je taky super! To svoje už mám objednané :)) A bude lehčejc zkombinovatelné. 

Stále platí na zoot.cz sleva 15% na nezlevněné zboží s kódem RADOSTODDBLOG. Platí až do konce roku.

Zde si ho můžete objednávat a udělat tím někomu radost. Anebo sobě. :)))))) Dárky ode mě pro mě jsou totiž ty nejlepší :D!

Žádné komentáře :

Okomentovat