DBLOG BY DOMINIKA

sobota 12. prosince 2015

THE BEST PRE-CHRISTMAS GIFT & ETNOSVĚT


V pátek jste na našich blogerských kanálech mohli zaregistrovat, že se stalo něco velkého.. Ale pojďme hezky od začátku. Všechny Elitky jsme byly zvané na Vánoční večírek a věděly jsme, že se z restaurace budeme dále přesouvat na ''party''. Celý večer ale začal ve vegansko-vegetariánské restauraci EtnoSvět, kterou jsem chtěla navštívit už asi měsíc. Čekalo nás degustační menu v čele s velmi sympatickým a ultra vtipným šéfkuchařem. Menu bylo nejlepší! (boží boží boží!!!!) Veganský ''tatarák'' byla pecka a za mě 11 z 10 hvězdiček.









Nacpané jsme se přesunuly na Anděl - jela jsem autem, dostala jsem adresu, takže jsem alespoň já tušila, kam míříme, ostatní jeli tramvají (pár holek jsem svezla). Na dané adrese se NIC nenacházelo. Počkaly jsme na zbytek a pak jsme vyšly jedno patro.... druhé..... snad i třetí? A na dveřích najednou ooobrovskááááá růžová mašle!

Vešly jsme a tam ''Elite Bloggers Hub'' nápis. Následoval přípitek. A prohlídka. Neustále se ozývalo ''Jééééééééé' ''Jůůůůůůů'' ''To není možný'' ''To jako vážně?''

HOLKY, MY MÁME VLASTNÍ KANCELÁŘ!


To nebylo všechno. Pak nám ještě ukázali jednu místnost.. Bohužel nebyla dozařízená, protože jedna slečna  onemocněla - byla to Olympus místnost, která bude vybavena objektivy, světly, foťáky. Máme vlastní foto studio.

A také překrásný výhled na Pražskou nápavku.

TO JE SEN




Následovala vánoční hra o dárky, kdy jsme si je ''kradly'' navzájem (:D:D:D), kecaly, popíjely, ale hlavně bavily a smály.

Děkuji holky.

Komentář, který jsem psala v sobotu ráno na instagram byl tak upřímný, že odkážu na něj než sem znova něco psát. Byla jsem plná emocí a nemohla jsem štěstím spát. Splnil se mi sen. Děkuji! A děkuji vám všem za podporu. Terko, Johni, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji.




2 komentáře :

  1. viděla jsem video u holek z A cup of style. To bylo krásný jak jste měly radost! :-) Je to super.

    OdpovědětVymazat