DBLOG BY DOMINIKA

neděle 17. ledna 2016

17.01.2016


 Ahooooj, já dneska nevim, kde mi hlava stojí.. Proto jsem článek nestihla dřív. Ráno v 8 jsem opět měla zkoušku (úspěšně - jupí), hned na to jsem si po dlooouuuhhééé době udělala doma gel lak na rukou (abych na ten výlet byla pěkná a nemusela se starat o oloupaný lak), vyfotily jsme s mamí pár receptů na její blog, jela jsem na trénink (kde jsme měli hodně málo činek :D:D), domů se umýt, rychle naobědvat (vše je neochucené, jen nakrájené a zakapané balsamico octem) a večer na trénink #ZaHezkejZadek, kterej byl mega super. Moc se těším na další - kdo příjde?

A pak rychle s kámojdou domů, zabalit na výlet a až teď jsem si sedla, abych vám to rychle sepsala. Akorát totiž čekám na přítele a budeme odjíždět. Už se těšíte, kde se probudíme? :) <3

Mějte se krásně a krásné pondělí,
Pusu
Domi

///

Hi :). I didn't have time to post something earlier, sorry for that... I had an exam at 8 am this morning (passed - yaay!), then I did my nails after a long time with a gel polish. After that we shoot some meals with my mum for her blog. Then went to the gym (look at all the weights we used :D - I had to laugh to myself). Quick lunch - all natural, just with a few drops of balsamic vinegar - quick, healthy and delicious.

And in the evening I organised a workout class, which went really well - who's coming next sunday? :)

And now I am sitting at my desk, writing this post and waiting for my boy to pick me up. I am super exited how he will react when we will arrive - he still don't know where we are headed :)))

Kiss,
Make your monday amazing! :)
Domi









3 komentáře :

  1. To si mala teda deň! Ale niekedy mám rada takéto plné a náročné dni, potom sa cítim dobre a som sama zo seba spokojná :D
    Majte sa na výlete krásne.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, prosim te, jaky gel lak pouzivas? Dekuji!:)

    OdpovědětVymazat
  3. No nehty máš nááádherné♥ Moc si to užijte Domi:))

    OdpovědětVymazat