DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 7. ledna 2016

RICE & BROCCOLI & CORN & CHICKPEAS


Včerejší den byl jedním slovem ''meeeh''. V noci jsem nemohla spát - už asi tak ale měsíc a půl - budím se v noci horkem, zimou, horkem, zimou... Ráno jsem po několika budících ale vstala a chtěla jet na trénink, neměla jsem se tam bohužel jak dostat, byla jsem tedy doma a nic nedělala. Žádné seriály, knížky, učení, stříhání Q&A videa, focení sem do článků..

Neměla jsem absolutně žádnou náladu.. Vzala jsem teda moje psí holky na prochajdu a byla připravená, že půjdu na trénink. I ten ale z jistých důvodů musel odpadnout. Pak přišlo pár věcí, co mi nezvedlo náladu, jedna úspěšná schůzka a pak už jsem se šla jen zahrat do peřin a spát. 

Kdo má taky podobné dny? :/ Dnešek ale byl (skoro) boží, takže vše je zpět v dobrý náladě :))))

Krom schůzky byla ještě jedna věc dobrá - a to tento oběd, který byl hotový asi tak za 10 minut. Já jsem na chutě velmi nenáročná, s přechodem na veganství jsem i přestala (skoro úplně) solit, chutě mají tedy doopravdickou chuť (a jsem líná si dělat jakýkoliv dresink, protože mě po prvním ''použití'' přestane bavit a tak akorát zplesnivý v ledničce :D). 

Dala jsem tedy vařit rýži do rýžovače (nejlepší věc, kterou si můžete domů pořídit), mezitím jsem dala dusit brokolici, přidala ohřát nakrájenou kukuřici a dala na pánev opražit cizrnu s chili a červenou paprikou. Easy peasy, plné živin a naprosto geniální.

Poznámka k tomu solení - na paleo jsem solila naprosto příšerně moc, ale teď nemám vůbec potřebu, hurá!



Žádné komentáře :

Okomentovat