DBLOG BY DOMINIKA

neděle 10. ledna 2016

#ZAHEZKEJZADEK



 Já jsem dneska v noci měla strašně ošklivej sen. Navíc jsem spala u kamarádky doma poprvé a co se říká - to, co se vám zdá na místě, kde spíte poprvé, se stane skutečností. Probudila jsem se úplně zpocená. Zdálo se mi, že na dnešní první trénink přijdeme s Pavlem o 3/4 hodiny později a že tam nikdo nebude. Šli jsme ve snu z Václaváku na Anděl pěšky přes nějaké pohádkové lesy a louky - no a že cestou doopravdy jsou :D!

Sen se díky bohu nenaplnil a já bych vám moc chtěla poděkovat, že jste dorazily a už teď se těším na další neděli. Na hodinu se můžete přihlásit ve facebookové stránce v anketě zde. Najdete tam veškeré informace, co se vstupů týče. 
Ještě jednou děkuju moc,

Pusu,
Domi

PS: nezapomeňte tagovat své fotky s #ZaHezkejZadek :)))


I had a really bad dream last night. And you know - when you sleep at someones for the first time and you have a dream - it will come true someday. I woke up covered in sweat. It was about arriving 45 minutes late to our first training session with nobody waiting for the us.  :(

This didn't come true - yaaaay! :)))) And I would like to say big Thanks to you all - it was amazing! I didn't imagine 31 people coming <3

Big kisses,
Domi







Žádné komentáře :

Okomentovat