DBLOG BY DOMINIKA

pondělí 19. ledna 2015

THE FIRST TURTLENECK SWEATER

Roláky. Roláky.. Buď je milujete nebo je nesnášíte. Neznám nikoho, komu by byly jedno. Přiznávám, že jsem je před ještě dvěma měsící n-e-s-n-á-š-e-l-a. K Vánocům jsem pak dostala kožíšek (který mi ze zimy v péřovce konečně udělal normálně vypadající zimu) a šátky do něj moc nešly. Rolák byl jedinou možností. Tento crop-rolák jsem si pořídila ve slevách v Mangu i s boyfriend jeans, které jsem sháněla přes půl roku, žádné mi neseděly. Jako vážně žádné, a teď už se nemůžu dočkat jara, až je budu moci nosit.


A ke dnešku.. Den jsem začala supernejlepšíma míchanýma vajíčkama! Před pár dny jsem viděla na youtubu ''recept'' na podobné a od té doby jsem na ně furt myslela. Ups. Jsou vážně jednoduché a lososem obohatíte svojí snídani o ještě více bílkovin.

A jak na ně?
Na Ghee (másle) nechte lehce zesklovatět cibulku. 
Přidejte větší kousky lososa (aby se s vejci následně moc nerozpadl) - restujte 2 minutky, než kousky zrúžovatí.
Zalijte rozšlehanými vajíčky, dosolte a opatrně míchejte než se vajíčka dosmaží.
Posypte pažitkou a hotovoooo :))


















Moje kamarádka D. dnes ráno měla poslední zkoušku, tak jsme jí musely jít oslavit. Jak jinak než procházkou Prahou a obědem v Delmartu. Taková naše klasika. Často mi ohledně něj píšete, takže mu částečně věnuju tento článek. 

Základ salátu - výběr z Římského salátu, ledového salátu, polníčku, rukoly.. + 6 ingrediencí jako jsou rajčata, okurky, oříšky, cizrna, olivy a zálivka stojí 89 korun. Za příplatek od 20 do 50 korun si můžete přidat kuře, sýr, steak, tuňák... Vše dají do velké mísy,zalijí zálivkou a rozsekají. Saláty jsou vážně výborné, když jsem viděla, co s tím salátem dělají poprvé, lekla jsem se, že to bude strašný, ale naopak!








Kabát - Karl Lagerfeld
Rolák - Mango
Legíny - Bershka
Boty - Ugg
Čepice - Bershka
Hodinky - DKNY
Prsteny - H&M

Co Vy & roláky? Mimochodem, tu čepici mám taky novou a za poslední tři dny jsem jí ještě nesundala. Takovou jsem totiž sháněla přes rok. 
Nejkrásnější začátek týdne, já jdu cvičit :)
Pusu, D.

7 komentářů :

  1. Mám stejný názor, roláky fuj! :D Ale teď? Nosím je docela často, jsou super k vestičkám, dlouhým cardiganům, ale i vysokým kalhotům, prostě celkvé vzhledu dodají na ležérnosti. :) Mimochodem ti to mega moc slušía jsi krásná :) přítel má rozhodně štěstí :), můžu se zeptat, co studuješ?
    Paulie´s Love & Life

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na roláky blázen. Nosím je vážně all the time!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilous Domča <3 Moc ti to sluší :))))) A super skvělý outfit, přesně dle mého gusta :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Domco, zajima te neco jineho, nez tvuj vzhled, znackove obleceni a neustale zvatlani o paleo strave? Diky za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proboha .... stejně podnětné jako otázka : evelíno, zajímá tě i něco jiného než bezduché a urážlivé komentování někoho, koho ani za mák neznáš? Díky za odpověď

      Vymazat
  5. Od hlavy až k patě skvělý, černá ti neskutečně sluší, ale tobě bude slušet všechno. Super blog.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mužu se zeptat k jakému kadeřníkovi chodíš? Máš úžasnou barvu vlasů! :))

    OdpovědětVymazat