DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 30. dubna 2015

NIKE N+TC STUDIO V PRAZE

Ahoj holky, 
dnes tu pro Vás mám nejnejnejlepší zprávu! 

Nike se svým N+TC Clubem přijel do Prahy. Nepřijel. PŘIPLUL! Na náplavku k Železničnímu mostu, kde se od 28.dubna do 24.května cvičí. Tělocvična je plně vybavena na všechny lekce a nejlepší na tom je, že lekce jsou jen pro holky. Takže není obav se stydět. Stačí se jen zaregistrovat na www.nike.com/ntcstudio. Poté Vám přijde potvrzovací mail a vy si v něm vyberete lekce, na které chcete přijít. 

Tak vemte své kamarádky, léto je za rohem :))) 

Své fotky sdílejte pod hashtagem #zalepsija :)













10 komentářů :

  1. Taky bych se tam moc ráda podívala, musí to být skvělý! ale bohužel...než se do Prahy dostanu, odpluje pryč:/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte hele na kolik dopředu se vam ukazuji ty workouty ? Mně jen týden, a navic mi ted nejde vubec kliknout na log in na tech stránkách...bůůůů. dík za rady:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mně taky jen týden, třeba to budou odkrývat týden od týdnu, kvůli kapacitě :)

      Vymazat
    2. Sakraaa, zase je to plnyyy, musim to sledovat kazdy den :-D

      Vymazat
  3. Jéé, vypadá to skvěle! Strašně ráda bych se zapojila, ale bohužel, Praha je pro mě daleko :/ Škoda, že to neprobíhá ve více městech..
    Jinak přeji pěkný první Máj :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já si tam urcite zajdu, snad bude nejake volne misto na fajn trenink :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypada to super, nejspis zajdu 😊

    OdpovědětVymazat