DBLOG BY DOMINIKA

neděle 12. dubna 2015

WEEK IN PICTURES


Posledních deset dnů se toho tolik stalo.. Ani se už nepamatuju.. Ale... 

Byla jsem s Káťou na uvedení Urban Decay v ČR party, natáčela jsem pro Očko Tv - pořad Bestie (ve středu bude i online), měla hoodně schůzek, školu, vyléčila jsem se z nemocí, byla po 3 týdnech zase normálně cvičit (nejnejnejvětší radost), na rozlučce se svobodou, včera na blogesmarketu, který byl naprosto skvělý a děkuji, že jste všechny přišly a dneska vše zakončila matějskou a večerním fitkem. No i tak toho bylo daleko víc, navíc jsem si pořídila tuhle super citrus-flašku na cvičení!http://zing-anything.cz )
 


natáčení pro očko tv :)

Na uvítání Urban Decay v ČR!! K sehnání v Sephoře, juchůůůůů

Tyhle mňamky každou sobotu na trzích na lodi Bellevue - Rašínovo Nábřeží



fialkový sirup

''zelené'' kari




nejlepší rolák z Mohito

nejlepší den s mojí beruškou - Delmart







potřebuju!!


Zoot je i dog friendly, obviously :D

w/G.



smiling C.

nejkrásnější modrá staffinka - Ruby

blogesmarket - díky díky díky!


bylo to náročný! jako vááážně! V té místnosti se nevětralo a v jeden moment se tam nedalo plností hnout..



A dnešní návštěva matějský - ty fotky si přibližte :D:D










PS: Giwaway o Yves Rocher vyhrává maličká Wendy, mooooooooooc gratuluji a už se na čtvrtek moc těším! :)

Krásný start do nového týdne,
Domča

1 komentář :

  1. Nojo, mě zase nejvíc zaujalo žrádlo jako vždy :D - bramborové spirály! Miluju a škoda je, že neexistuje stabilně nějaký stánek, kde by je celoročně prodávali :D
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat