DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 9. dubna 2015

WELL I JUST COULDN'T GUESS THE WEATHER

V neděli jsem si vzala do dvou stupňů slipony a dneska jsem se nabalila podzimním kabátem, svetrem a šálou, kterou jsem nosila celý den v ruce (kecám, nacpala jsem si svetr do kabelky, která už tak byla plná a šálu D., se kterou jsem byla celý den). Vážně. Marodění nemá jediné plus. Nevycházíte například ani na terasu. Takže netušíte, jaké je venku počasí a pak se celý den pečete v podzimním/zimním kabátu. :D 















Kabát - Gant
Košile - Theyskens' Theory
DIY kalhoty - Zara 
Tenisky - pět let staré Converse
Kabelka - Luis Vuitton
Řetízky - Primark
Brýle - Forever 21
Hodinky - Daniel Wellington


A zítra budu prodávát na Bloges Marketu, tak nezapomeňte dorazit! 

Pusu,
D.

2 komentáře :

  1. Domčo zase ti to tak strašně sluší😊 Moc mě mrzí že se zítra nedostanu na bloges market😔 Snad tě poznám jindy❤️🙏

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, přesně tak..když je teplo oblečení přebývá a když naopak zima, tak chybí! Naprosto 100% to takto funguje se slunečními brýlemi a deštníkem, vždy naopak! :D Jinak moc hezké fotky))
    http://fashionenjoyment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat