DBLOG BY DOMINIKA

sobota 20. června 2015

HAPPY-HAPPY ME


Poslední týden byl ... strašněj. Za poslední dva roky jsem se neučila tolik, jako právě tenhle týden. Nejdřív to byla zkouška do školy, kterou jsem si opravovala, takže bylo velmi vhodné to umět. A hned na to jsem dopisovala seminární práce (na téma Paleo - překvapivě :D) na trenérský kurz, která byla součástí certifikátu. Následovaly dva dny, kdy jsem nevytáhla paty z bytu a učila se. Umím teď tak milionu latinských názvů svalů, jejich úpony a začátky a funkce. Každopádně nervy a moje prosezená prdel za to stály a licence i zkoušku mám. Nehýbala jsem se, takže nejenže mám licenci, ale ještě tak 5678kg nabraných k tomu. :D














DIY kalhoty - Zara
Top - All Saints
Můjkrásnýnovýkabát - Zara
Boty - Aldo
Psaníčko - Zoot.cz
Náramek - Primark
Hodinky - Daniel Wellington
Naušnice, řetízek - Chopard


Konečně mám úplný volno a jsem nejvííííc happy. Můj největší sen se splnil! 

Pusu a krásný víkend,
D.

9 komentářů :

  1. Super fotky! Jinak gratuluju moc ke kurzu - jsi šikula! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle, Dominiko! Svět nutně potřebuje trenéry, jako jsi ty. Stejně tak jako potřebuje každodenní nekonečnou záplavu fotek tvých omelet. Děkujeme ti, velmi tím obohacuješ náš život.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho teď nosim dost často, je takové tak akorát a super ten popruh na zápěstí! :)

    No ještě zatím nemám přesný plán, ale určo vám dám vědět :)

    Děkuju a hezký den!

    OdpovědětVymazat
  4. Fandím ti a zároveň tě i obdivuji! Dotáhneš to ještě hodně daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  5. užasný outfit:) máš strašně krásný vlasy♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ja vim,ze to byla asi nadsazka :) delam medinu tak jsem se nad tema dvama dny ucni proste musela pousmat :) je to uz sice uz par let ale na ten mesic co jsem nevylezla z domu a od rana do noci a celou noc jsem se ucila anatomii na to se proste neda zapomenout :D ale co te nezabije to te posili :D tak myslim, ze tyden ucni na tech par svaliku neni az tak hrozny :)

    K certifikatu gratuluju budes urcite skvela trenerka a mas moc hezky outfit :)

    Evca

    OdpovědětVymazat
  7. Ja vim,ze to byla asi nadsazka :) delam medinu tak jsem se nad tema dvama dny ucni proste musela pousmat :) je to uz sice uz par let ale na ten mesic co jsem nevylezla z domu a od rana do noci a celou noc jsem se ucila anatomii na to se proste neda zapomenout :D ale co te nezabije to te posili :D tak myslim, ze tyden ucni na tech par svaliku neni az tak hrozny :)

    K certifikatu gratuluju budes urcite skvela trenerka a mas moc hezky outfit :)

    Evca

    OdpovědětVymazat