DBLOG BY DOMINIKA

pondělí 22. června 2015

NAIL POLISH TIP - YVES ROCHER & GIVEAWAY


Ahoj holky!

Dneska tu pro Vás mám tip na laky na nehty. Byla doba, kdy jsem si každý týden kupovala nové barvy laků. Poté jsem si koupila sadu na gel lak a od té doby jsem si jich  snad koupila pět. Takže vyzkoušeno mám hodně značek. Které mi ale vydrží nejdéle jsou: Yves Roches (i ty z minulé kolekce), Kiko a Allesandro. 
No a Yves Rocher jde samozřejmě s dobou a přišly s novou kolekcí laků na nehty - s gelovými (nezapékacími) laky a dalšími 50ti odstíny nových klasických. Ty gelové slibují až sedm dnů, mně vydržely 5 dnů, což je ale obrovský úspěch. Ty klasické mi vydržely čtyři.

Vyzkoušela jsem je i s peelingem na nehty (ano, to existuje), který !!překrásně!! voní a nehty  skvěle připraví na lak. Aplikovala jsem dvě vrstvy barevného gelového laku a po úplném zaschnutí (aplikuji druhý den) top coat pro extra lesk (který jsem někam zabordelila při uklízení a nemohu ho najít :D).

A protože Vás mám ráda, domluvila jsem Vám dáreček :)))). Soutěžit se bude o pilník na nohy a sadu laků. O pilníku a mých dojmech si můžete přečíst zde. Podmínky k soutěžení jsou jednoduché:

1. Sledovat mě a Yves Rocher na instagramu a facebooku (facebook Yves Rocher zde)
2. Nahrát fotku (musí být nová!!) na instagram na téma '' A woman is helpless only while her nail polish is drying''. Označit #YvesRocher, #VelvetSmooth #dblogcz a mě do fotky, aby mi neunikl ani jeden obrázek.

Soutěžit se bude do neděle 28.07. Vítěze vyhlásím hned v pondělí na facebooku! :)
Krásný týden,
D.

Žádné komentáře :

Okomentovat