DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 29. října 2015

BLOGERKA ROKU

Na instagramu jste si mohli všimnou a už zahlasovat (snad pro mě? :)))) ) do soutěžě Blogerka Roku. Minulý rok jsem tam byla úúúplně omylem a nikoho jsem neznala a nevěděla jsem, kdo kdo je. Po skoro roce (neuvěřitelný, jak rychle to uběhlo) blogování se mezi blogerkami už tak nějak známe a za sebe můžu říct, že to byla ta nejlepší věc, co jsem mohla udělat! Děkuji všem, kdo mi dodávali energii a podporu. Byla to nejen rodina a nejbližší, ale pak také VY. Bez vás by můj blog nebyl blogem, který je teď. DĚKUJI.

Jestli chcete, abych blogovala dál a chcete mě podpořit svým hlasem, budu vám moc vděčná <3 . Hlasovat můžete zde. První kolo se uzavírá už teď v sobotu a pak se bude hlasovat další dva týdny, kdy se dozvíme výherkyně.

Pro mojí maminku - kitchenandthecity.cz za FOOD můžete hlasovat zde.

DĚKUJU MOC,
Domi
<3

A hlavně nám všem zmizí linky z instagramu na blogerku :D:D !!!

Žádné komentáře :

Okomentovat