DBLOG BY DOMINIKA

středa 25. listopadu 2015

BLOGERKA ROKU 2015


Já vám přeji ten nejnejkrásnější den dneska, 
akorát sedím ve škole na přednášce a píši tento článek, protože ho nechci odkládat, nebyl by plný dojmů. Včera jsem byla na vyhlášení Blogerky / Blogera Roku, kde jste o vítězi rozhodovali vy

Tímto postem bych vám chtěla říct DÍKY. Dostala jsem se na páté místo. 5.! Bloguji takovou chvilku a hned takové místo! Děkuji vám všem. Moc. Šíleně moc!

Kdybyste se mě někdo zeptal, zda nejsem smutná, že to vyhrál někdo jiný, tak ne. Nejsem. Neberu totiž ostatní blogerky jako konkurenci a je těžké dělat soutěž v takovém ''oboru''. Každá jsme totiž úplně jiná, máme jiné zájmy, jiné fanoušky a jsme v tom, co děláme, zkrátka jedinečné. Je tedy složité vybrat tu "nej". Protože pro každé blogerské publikum jsme "nej" každá z nás.

Terko, moc ti gratuluji. Tak i ostatním vítězkám/vítězům v ostatních kategoriích. :)

Celý večer se odehrával v Karlínském divadle, kde jsem byla poprvé a wow!. Nádhera. A nemohla jsem tam být s nikym jiným než maminkou, ségrou, Danem a Dittou. Mám vás nejradši. 

Ale VÁS mám také ráda, děkuji.
Jste skvělí.

Vaše Domi.

PS: Přemýšlela jsem, že bych natočila své první video. Napadlo mě hned nějaké Q&A. Pokud budete tedy pro, napište mi otázky, které by vás zajímaly do komentářů a já si na ně o víkendu sednu a natočím.












6 komentářů :

  1. Domi chtěla bych ti hrozně moc pogratulovat !!!! Upřímně přála jsem si aby jsi to vyhrála ty :) Jsi mi tak nějak blízká a to tě čtu opravdu krátkou dobu, když jsem tvůj Blog našla sedla jsem si k němu a četla jsem si minimálně dvě hodiny články :) opravdu se mi líbí co děláš :)
    Chtěla jsem se zeptat když jsi začínala s Paleo stravou bylo to pro tebe těžké ?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti gratuluji. 5. místo je super! A máš pravdu, pro každého je vítěz někdo jiný. A i kdyby ses třeba ani neumístila, tak nejdůležitější je, že máš své čtenáře, mezi které už delší dobu patřím i já, a že rádi čteme tvé články. Upřímně, stačí vidět tvůj pozitivní úsměv a hned mám lepší náladu, takže na tvůj blog zavítám minimálně jednou denně. Jen tak dál! Těším se na další příspěvky Domi. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všem vám to moc slušelo a Domi hrozně moc gratuluju!!! Nejdřív jsem byla trochu smutná, že jsi to třeba i nevyhrála, ale pak když jsem viděla, že jsi 5. tak jsem byla za tebe fakt ráda!!:))) Moc ti to přeju, to umístění je fakt krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace, Domi! Nevím, jak ostatní, ale ty jsi doopravdy JEDINEČNÁ!!!

    Moc jsem se těšíla až začneš natáčet i video příspěvky))) Hurááá!)))
    Zajímalo by mě jestli užíváš nějaké fitness doplňky stravy a jaký celkem názor na to máš. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju :) ! 5. místo je opravdu skvělý :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Domi ty si najlepšia :) gratulujem :)..a videjko by bolo super nejaké o tvojom stravovaní čo všetko ješ a čo zásadne neješ..máš niekedy nejake dni že si niečo chceš dať ale proste nemôžeš alebo niečo podobné? :)

    OdpovědětVymazat