DBLOG BY DOMINIKA

úterý 24. listopadu 2015

FRUIT SALAD


Už mi je vážně super trapný ke každému receptu psát, že to je jednoduché, ale já vážně nic složitého ''nevařim'' :D. Dnes mám pro vás tip na super duper ovocný salát (ehm - všechny mé recepty jsou jednoduché a super duper chutné :D) . Mamí nám dělala dost podobný, když jsme byly se ségrou malé - jen přidávala zakysanou smetanu a vanilkový cukr. Postupem času a přestupu na paleo jsem si ho začala upravovat. 

Budete potřebovat libovolné ovoce, co vám doma zbývá, je před vyhozením anebo i to krásné, čerstvé. Já jsem zvolila jablka, kiwi, banány, mandarinky a kaki - víc toho doma nebylo.

Čerstvě vymačkanou šťávu z mandarinek/pomerančů a skořici. Vše smíchejte a hotovo, nejlépe chutná odležený pár hodin v ledničce.

Nezapomeňte sdílet své výtvory a co na to říkáte na intagramu pod hashtagem #HUNGRYDBLOG.

_________________________________________________________________________________
I feel so ashamed to write to every single recipe post, that it's easy and delicious. But It really is, I hate to spend so much time in the kitchen cooking. :D So here's a quick tip for a lovely fruit salad.

You will need whatever fruit you like - I used apples, mandarins, kaki and kiwis. Fresh orange/mandarin juice and cinnamon. Mix it together and it's done, best after few hours in the fridge.

If you will try the recipe, let me know what you think with the hashtag on intagram #HUNGRYDBLOG

1 komentář :

  1. Jeee presne jak pises, tohle je vzdy vzpomínka na dětství a maminku, ktera mi ho delala (obcas s bílým jogurtem) a ja vzdy snedla celou misku a byla uplne nacpana :D a mimochodem o vikendu jsem ho delala doma take :))

    OdpovědětVymazat