DBLOG BY DOMINIKA

neděle 31. ledna 2016

DON'T KALE MY VIBES


Konečně jsem se dočkala momentu, kdy KALE (česky kadeřávek) je k sehnání i u nás.. Mamka ho jen tak náhodou koupila v M&Spenceru a hned jsme ho spotřebovaly na tento salát - u mamky uvidíte trošku jinou úpravu - s masem a asijským dresingem. Do toho já jsem zvolila jen:

šťávu z mandarinek, pomerančů, citrónu
čili
pepř
olivový olej

Všechny ingredience jsem smíchala, nechala odležet a celý salát tím zalila. Jeho základem bylo kale, mrkev, paprika, mango, papričky, jarní cibulka, edamame fazole a hráškové lusky.

Jednoduché, rychlé a skvělé :) Určo plánuji kale receptů udělat více, je skvělý, dá se jíst syrový, či tepelně upravený. Chutí mi připomíná syrovou brokolici a kapustičky. Budu ráda za tipy, kde jinde ho ještě sehnat :)

///

Finally kale is available in my country :))! My mum bought it in M&Spencer yesterday, so she came up with this idea of kale salad. She made little different recipe - with beef and other dressing. I used these ingredients to my own:

juice of: clementines, oranges, lemon
chili
pepper
olive oil

I mixed it all together, let it sit and then poured it over kale, carrots, bell pepper, mango, onion, edamame beans and peas.

Easy and delicious :)

5 komentářů :

  1. jee díky za info, že je v M&S, vždycky po něm koukám v obchodech, ale nikdy se mi v tomhle období nepoštěstilo, celé léto jsem ho vždy kupovala na trzích na náplavce ;) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Super typ, určitě vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na něj nedávno narazila i v Kauflandu, ale jestli je ve stálé nabídce, to netuším :)

    OdpovědětVymazat