DBLOG BY DOMINIKA

pondělí 1. února 2016

ALWAYS OR NOT ALWAYS MOTIVATED


Tak trochu motivační článek..

Dneska ráno jsem byla cvičit. Ráno cvičit nechodím, připadám si nepoužitelná. Na schůzky, školu a jógu ano, ale rozhodně ne na to, aby ode mě Jirka (trenér z projektu 60_dni_do_cajku a nejlepší trenér pod sluncem - a to jako Vopravdu :)) ) chtěl světový výkon. Hlavně pokud jde o našich 5km a 100 angličáků, které s námi cvičí - každý den ode dneška. Nevím jaké má s námi cíle (doufám, že jen ty nejlepší), ale pokud to bude pokračovat takovým tempem, tak v tom fitku nebudeme dělat nic jiného než běhat, angličákovat, běhat, angličákovat a zase běhat.. :D 


No a jak jsem byla rozespalá, nateklá, líná a tak všechno, do ničeho se mi nechtělo. Po dlouhé době mi i z holčičích důvodů ještě navíc bylo špatně, běhy jsem tedy s příchodem hned zavrhla, vše bylo pochopeno a vrhli jsme se na to. Bez běhů bylo vše jednodušší... :D

Ale co ty přítahy.. To je moje Achilova pata - a ja jaj. A tak jsme je dělali na trx s dopomocí. Nešlo to. Ono to totiž nede nikdy. Začala jsem nadávat. Hodně. Křičet na Jirku. Taky hodně. Nevzdávala jsem se, ve cvičení to neumim. Hm, asi jsem dřív málo makala. Ne, nemakala. Tohle ostatní holky tady nedělaj. Drž se. Dělej. Je to za ty špeky a bůčky, co se ti teď udělaly. Budeš mít hezký nohy. Dělej. Dýchej. Nechceš mít celulitidu. Prostě ne. Udělej to, aby ti nevadilo se v létě s kamarádkami fotit. Nooooooooooo. Chceš k moři? Tak přidej. Šup! 

V hlavě mi hrálo - Je to za hezkej zadek, je to za hezkej zadek! A najednou to prostě šlo..

Jen vám chci ukázat, že i mně se někdy nechce. Je to sice málokdy, ale najdou se takové dny..

A zde je už pár tipů, jak se do fitka více těšit:

1. Train with your friend / coach
To je pro mě asi ten nejdůležitější bod. Od doby, co chodíme cvičit s Jirkou, tak mě to samotnou až tak nebaví. Jako lidi jsme si sedli a to, že mě motivuje a inspiruje ke cvičení je super benefit. Navíc dost často cvičíme společně a to je snad ještě větší sranda :). Nebo můžete zvolit otevřené lekce, kde se motivujete navzájem - přijďte na mojí hodinu (neděle 17:00 Ladies Fit Club, Anděl), Zumba, Body pump atd atd... Každý chce být prostě lepší než ostatní :) A na takových hodinách to funguje.

2. Be comfy
Ve městě, doma, tak i ve fitku se musíme cítit dobře v tom, co nosíme. Nenuťte se do kraťasů, když se v nich necítíte, budete nesví a cvičení bude katastrofa. Jděte v čemkoliv, jen nezapomeňte na tenisky :D :)

3. Eat your main meal at least 2 hours ahead
Motivační nemotivační článek - toto je super důležitý bod. Pokud se nacpete půl hodiny před, bude vám těžko, špatně a cvičit se vám chtít stopro chtít nebude :). Veškerá energie, která měla jít do cvičení, půjde na trávení. Zvolte něco lehčího - raw tyčinky, banán, šunku, hrst oříšků..

4. Be prepared
Není nic horšího než pochodovat z jednoho konce fitka na druhý a nevědět co cvičit.. Najdete zde mnoho mých článků se cvičeními, videami. na yt najdete videa i ostatních. Sama se denně inspiruji. Cviky si napište na papírek, do mobilu a pak už stačí jen makat. Moje rada - nepojmenovávejte si je nějak zvláštně. Pak nebudete vědět, co to vlastně mělo být :D:D.

Dávejte pozor na provedení cviků, nikdy se nebojte zeptat trenérů. Jsou právě od toho ve fitku, aby vám pomohli, poradili a řekli vám, jak se správně dřep dělá :)).

5. Music
Připravte si pořádný playlist, který vás nakopně, bez sluchátek je to nuda, ale to i s utahanou (ale krásnou) Adelle :D.

6. Never say NO or I CAN'T DO IT
Všechno jde! Neřikejte, že to je těžký aniž byste to zkusili. Není to težké. Vzpomeňte si, proč jste do fitka přišli a proč jste se jim upsali - protože se chcete cítit a vypadat dobře :) Chcete se překonávat a bořit své limity. 

Pokud si to rozmyslíte a nepůjdete. Budete litovat. Za to - šli jste někdy na trénink, kterého byste následně litovali? :)))

7. Do it for the instagram photos 
:D:D:D:D:D:D:D:D (bez jiného komentáře :D)

Snad jsem vás trochu nakopla a poslala vás z gaučů do fitek :)))

Napište mi zatím do komentářů, co nakopne/nakoplo vás, budu se moc těšit :))
Domča

8 komentářů :

  1. Skvěle napsáno :D Já nedávno začala pravidelně chodit do posilky, jsem tam někdy i každý den a hodně mě nakopává právě to, že jsem si koupila měsíční permanentku :D Měsíc uteče jako voda a chci toho využít co nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super napísané! Aj mne sa niekedy nechce, ale presne, keď si poviem v hlave prečo to robím, hneď to ide lahšie :D

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasne motivující a povzbudivý článek!! Na tvou hodinu bych sla moc rada, ale bohuzel z Ostravy je to poněkud daleko. Snažím se ted zacit hezky hejbat, a takovy článek mi v tom hezky pomuze :)) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Super, uplne jsi me nakopla jen si kvuli zdravotnim problemum budu muset na cviceni jeste dva tydny pockat, ale uz se nemuzu dockat :)) A rozhodne si zacvicim jedno z tvych videi s TRX ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ja se nakopavam kazde rano v posteli abych vstala a jeste pred praci nebo skolou sla cvicit do fitka😃 Zrovna dneska jsem ze sebou bojovala a nakonec jsem byla rada protoze jsem si to ve fitku naramne uzila a dala si do tela jako uz dlouho ne 👍🏻

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok ! Ja som mala dnešný tréning dosť náročný - nemala som rest už asi desať dní, ale nejako som nepociťovala únavu. No po dnešku som pochopila, prečo asi nespávam posledné dva dni vôbec dobre. Poriadne nevládala pri behu (čo sa mi nestáva), takže viem, že zajtra treba oddych a maximálne jogu ! :) Presne ako hovoríš, ráno som použiteľná aj ja len na jogu a školu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi pekny clanok :) ja som mala neskutocnu krizu v prosinci, ak som sa dokopala do fitka, tak som tam bola uplne znechutena a nepodala ziadny vykon. Ale teraz uz mesiac idem znovu naplno, do fitka chodim pomenej, no vyuzivam skupinove cvicenia a omnoho viac zamakam ako sama, este je tam aj zabava a povzbudzujeme jeden druheho, takze za mna super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký a hlavně inspirativní článek. Já se odhodlávám stále - někdy vyhraji já, jindy lenost :D Mít tvoje odhodlání, tak jsem už možná s mojí váhou před cílem a ne sotva v polovině, ale on každý musí mít svoje tempo :)

    Sweet Life with Lena

    OdpovědětVymazat