DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 28. ledna 2016

LOVE OR HATE BEAUTY PRODUCTS, WHICH I ABSOLUTELY LOVE


Mám několik oblíbenců, bez kterých se neobejdu. Na prvních třech místech bude určitě řasenka, bronzer a rozjasňovač. O mých oblíbenýchh řasenkách jsem psala už několikrát, o bronzeru pěju ódy snad všude, ale o rozjasňovači ještě ne. Dnes na něj přesně přišla řada - ten můj nej nej nejoblíbenější je tento od Urban Decay, který jsem dostala předminulý rok od Ditty k narozkám.. Nejdřív jsem ho moc nepoužívala, byl na mě moc růžový (ale to jsem měla jen nějaké anti růžové období..). Teď bez něj neopustím byt.  :))

There are only few make up must haves, which I can't live without.. The first three would be mascara, bronzer and highligher. I've been mentioning my top mascaras a lot, Gosh bronzer is my super "must wear" but what about my favourite highlighters? The one I've been using for about a year now is this one from Urban Decay, which my bestfriend gave me for my birthday.


Krásně rozjasní obličej. Je sice HODNĚ třpytkovaný, ale já miluji ten efekt, když se holka otočí a celá se roztrřpytkovatí :)))) - kouzelný.  Aplikuji si ho především na lícní kosti a podél vnějšího okraje obličeje.

It's one of the highlighters you fall in love immediately. I just love when girls are moving and they are all shimmery - magical :))) I find it really cute but sexy on the other hand. I apply it to my cheek bones and around my eyes.


 Rtěnky jsou zas vynálezem století. Není nic jednoduššího než k samotné řasence  (a linkám) zvolit výraznější odstín a jste ''ready to go'' kamkoliv. Na večírek, zkoušku či jen tak za kamarádkou. Hitem letošní sezóny jsou tyto tmavé, ve švestkových odstínech - a čím tmavší, tím lepší. Nejvíce jsem si zamilovala tuto matnou MAC - Antique Velvet. Cítím se v ní daleko lépe než třeba v červených. Jaká je vaše nejoblíbenější?

Lipsticks are lifesavers! There's nothing more easier then applying THE lipstick for any occasion - meeting, party or a even a date. You're after a whole new person - easy, quick and chick.
This seasons trends are dark colors - the darker, the better. And I just love this MAC - Antique Velvet.


Pokud jde o stíny, používám je vyjímečně. Spíš se mi střídají období, kdy je nosím neustále a pak přijdou již zmiňované rtěnky, které jsou jednodušší na applikaci. :) Když si líčím stíny, tak z 99% nikdy nedosáhnu ''naked'' looku, ale velmi výrazně nalíčených očí (ups :D). Dalším z narozeninových dárků byla i tato Urban Decay Smoky paletka, kterou jsem si vysnila a je jedním slovem b-o-ž-s-k-á.  Pro milovníka tmavých stínů jak dělaná, ale i pro ty z Vás, kteří mají radši ty světlejší. Každý si najde svoje :)))

Všechny tři produkty mi přijdou, že spadají do kategorie ''Love or Hate relationship'' - buď je prostě nosíte anebo byste si je neaplikovali nikdy.

Kam spadáte vy? :)

Mějte se krásně,
Vaše Domi


3 komentáře :

  1. Smoky paletku od UD nutně potřebuju! :D Za mě vždycky bodují spíš výrazné oči, než rty, ale poslední dobou celkem propadám tmavším, burgundy rtům :))

    OdpovědětVymazat
  2. Paletku od UD miluju!:))Jinak tahle tmavá rtěnka se mi na Tobě taky líbí nejvíc (super článek by byl návod, jak si líčíš rty, protože dle mýho názoru to máš uuuplně perfektní:) ).

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku Urban Decay jsem si strašně oblíbila. :) A tmavá rtěnka ti sluší!

    OdpovědětVymazat