DBLOG BY DOMINIKA

čtvrtek 28. ledna 2016

WINE TASTING


Poslední dobou si myslím, že nějaké dny mají být super a nějaký zas ne.. Jak kdyby nám to bylo předurčeno.. A i když si snažím ze všeho nedělat hlavu, někdy to nejde. O to víc mě pak štve, že jsem naštvaná / smutná / dotčená / ________ (doplňte si, co potřebujete).. Asi si žiju ve svý bublině, ale v tý bublině je tak skvěle, že ani nechci žít jinde :)))

Proto jsem včerejší večer strávila právě s částí té mé bubliny a bylo to super! Byli jsme (i s našimi příteli) na degustaci vína, nejdříve jsem z toho byla celá nešťastná, protože Žofínský Palác byl přecpaný, ale ve finále to bylo kouzelný. Plánovala jsem ještě večer navštívit fitko (po druhé ten den), ale vykašlala jsem se na to a vůbec toho nelituji :))).

Na dnešní večer už plány mám - fitko (heh :D) a udělám si manikuru, protože zítra jdem s Miou na Ellie G. a nikdy nevíte, koho potkáte :)

Krásný pátek a hezký start do víkendu,
Domča


Lately, I think I am one of those persons, who think that some days are meant to be a-mazing and some not.. Even though I try not to care about the bad stuff, I always do. And that's the point, where I regret complaining about it.. I might live in my own ''bubble'', but my life in this bubble is just so nice, I don't wanna live anywhere else.

That's the reason why I spent last night with ''my'' people. It was at wine tasting and it was so overcrowded I didn't feel good first, but it was so much fun at the end :))). I was planning to go to the gym after (for the second time) but I couldn't leave :)))) Thank you, guys :D.

And tonight I will go to the gym (yeey!) and after do my nails and prepare myself, because I am going to Ellie Goulding show tomorrow .. And you never know who you gonna meet :)))))

Kiss and have a great weekend,
Domi















3 komentáře :

  1. Domi ty jsi rychlík! Krásný fotky... Včera to bylo super <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a taky věřím, že některé dny jsou horší a některé lepší, ale já se snažím vždycky ze všech vytěžit co nejvíc:)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, doufám, že jste si Ellie užily :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat