DBLOG BY DOMINIKA

sobota 13. června 2015

RAW ENERGY BARS




Není to Whole30approved, ale kdybyste někdo měl chuť, mám tu skvělý recept na zdravé energetické tyčinky. Moje mamka nikdy moc neholdovala mým paleo jídlům/bábovkám, které jsem si kdykoliv udělala, ale tohle do teď chodí užírat. :))

Na cca 10 kousků budete potřebovat:

Půl hrnku mandlí nasekaných najemno
Půl hrnku vlašských ořechů
Půl hrnku strouhaného kokosu
Půl hrnku sušených brusinek
Hrnek medjool datlí (předem alespoň 3 hodiny namočené ve vodě)
Půl hrnku sušených meruněk
Skořici
Vanilku
Špetku soli


Do foodprocesoru nejprve přidáme odkapané datle a kokos. Mixujeme dokud se nevytvoří lepkavá celkem sypká hmota. Následně přidáme zbytek ingrediencí a mixujeme než se vše krásně spojí.

Poté celou směs vysypeme do menšího pekáče s pečícím papírem. Řádně upěchujeme rukama (nebo lžící). Přikrejeme folií a dáme do lednice alespoň na hodinu odpočinout. Krájíme dlouhým ostrým nožem.

Na mě byly sladké dost, ale pokud byste ještě chtěly, dosladte javorovým sirupem (ikdyž to nedoporučuji, je to přece jenom cukr a toho tam z ovoce budete mít dost :) ).


Tak označujte #dblogcz a mě do fotek, ať mi nic neuteče! :))

Krásnou neděli,
Domča



9 komentářů :

  1. Recept musím vyzoušet!!! Jinak ty fotky jsou nádherné Domčo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Výborné fotky! :) Vypadají tak dobře, že mám chuť hned jít kuchtit :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslíš, že by se místo těch datli nebo meruněk dalo použit i neco jineho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo, jakékoliv jiné sušené ovoce, zvolila bych třeba jablka (namočené předem ve vodě), ale ty datle tomu dodávají sladkost a texturu, nebála bych se jich :)

      Vymazat
  6. Ty jsou uzasne a strasne moc krasne fotis jidlo, to ja tedy neumim :(

    OdpovědětVymazat
  7. zní to skvěle, jsem teď na whole30 a sušeného ovoce se trochu bojím, ale vlastně by to asi šlo, vypadají super!

    OdpovědětVymazat